Projekt zrealizowany dla Tatrzańskiego Parku Narodowego, na który składają się gry edukacyjne, podzielone na siedem grup: quizy, ukryte obiekty, dopasowywanki, puzzle, memo, gry na stół dotykowy oraz sensor ruchu. Niektóre gry zaprojektowane zostały jako multiplayer, niektóre wymagają zręczności, inne dobrej pamięci, ale najważniejsze, że wszystkie zapewniają zabawę i edukację w tym samym czasie.
Gry zostały zaprojektowane i są wykorzystywane do poszerzania wiedzy na temat regionów: zwierzęta żyjące w górach i ich odgłosy, poruszanie się w górskim terenie, miejsca w Tatrach, historia ochrony przyrody, gwara i góralska tradycja, rośliny rosnące w górach, piętra roślinności, skały górskie oraz gry zręcznościowe takie jak skacz jak kozica czy gra na stół dotykowy o świstakach Wszystko zostało przygotowane w spójnym stylu graficznym, wpasowującym się i czerpiącym z regionalnej charakterystyki. W celu uzyskania niepowtarzalnego doświadczenia, wykorzystaliśmy urządzenia Kinect, stoły wielodotykowe i najnowocześniejsze rozwiązania softwerowe.
Podsumowanie projektu:
23 niepowtarzalnych gier.
Zachwycająca grafika czerpiąca z regionalnego stylu.
Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne zastosowane, aby uzyskać niepowtarzalne doświadczenie.