Fabularyzowana, terenowa gra dla Wodnego Parku Tychy - itSilesia Fabularyzowana, terenowa gra dla Wodnego Parku Tychy - itSilesia

CO STWORZYLIŚMY?

Fabularyzowana, terenowa gra dla Wodnego Parku Tychy

Aplikacje3D

  • Technologie: animacja 3D, aplikacje 3D, AR, ekran dotykowy, gra, KInect, Unity 3D, wirtualne lustro
Opis:

Stworzona dla Parku Wodnego Tychy gra ma na celu uatrakcyjnienie pobytu w obiekcie. Zrealizowana z użyciem nowoczesnych technologii, powiązana tematycznie z otoczeniem gra składa się z kilku etapów, rozgrywanych na ponad 30 stanowiskach rozlokowanych na terenie całego Parku Wodnego. Połączenie wirtualnej i fizycznej aktywności daje uczestnikowi niezwykłą okazję, by to, co „wymyślone” i „wyobrażone” stało się realnym przeżyciem.
Gra ma charakter fabularyzowanej, terenowej gry przygodowej. Uczestnik ma za zadanie rozwiązać zagadki, które prowadzą go do kolejnych stanowisk. Rozgrywka podzielona jest na trzy fragmenty oddzielone krótkimi filmami fabularnymi. W każdym segmencie fabuły gracz musi zdobyć informacje potrzebne do kontynuowania rozgrywki. Kolejne wskazówki ukryte są na terenie całego parku (nagrania audio, malowidła naścienne, teksty na czytnikach, rozwiązanie łamigłówek). Po dotarciu do celu gracz może zagrać w jedną z dziewięciu powiązanych fabularnie mini-gier.
Dzięki stworzeniu wielu opcji rozwoju fabuły w grę można grać wielokrotnie. Fabuła dobierana jest losowo na podstawie historii gracza i aktualnego obciążenia stanowisk.
Z gry może skorzystać każdy gość Parku Wodnego – przepustką do wirtualnego świata jest wyposażona w chip bransoletka, którą na przegubie noszą wszyscy goście.

Podsumowanie projektu:
Rozgrywka jest możliwa dzięki powiązaniu w jeden system urządzeń, tras i elementów wyposażenia Parku Wodnego.

33 interaktywne, specjalnie zaprojektowane stanowiska gry, w tym monitory dotykowe, głośniki, stanowiska wykorzystujące Kinect, lunety AR, gra logiczna.

27 różnych, automatycznie losowanych fabuł przygotowanych po to, aby każdy mógł zagrać w grę wielokrotnie.

4 filmy animowane wprowadzające w rozgrywkę.

9 mini-gier logiczno-zręcznościowych, popychających do przodu przebieg głównej akcji gry.

Lustro wirtualne, które poza funkcją rozrywkową stanowi również nośnik reklamowy.

Witacz interaktywny, stanowiący punkt informacyjny i bazę wiedzy na temat obiektu.

Aplikacja serwerowa zarządzająca urządzeniami i przebiegiem rozgrywki oraz kierująca użytkowników do odpowiednich stanowisk. Aplikacja reaguje na aktualne obciążenie stanowisk.